30 Kasım 2014 Pazar

Sınıfım baş belam galiba ? ama tatlılar ya

Eylül:Tam benim kafadan en yakın arkadaşım olduğunu düşünüyorum yan yana gelince çok şımarıyoruz.
İzel:Şu an küsüz ama normalde kıskanç birisi bence bir şey alınca nerden aldın tiplerinden.
Yağmur:Akılı iyi bir kız hakkını savunur, güçlüdür tam bir eğlence abidesi sanki.
Feride:Aşk acısı çekenlerden ve anne ve babası ayrı olduğu için baba özlemi çekiyor.
Nur:Saf kız  iyi cömert ama kafasında biraz var gibi.
Simge:Sıra arkadaşım, ders kaynatmada 1 numara iyi bir kız kısacası seviyorum onu.
Buse: Derslerde çok iyi olduğu için gıcık kapıyorum
Ece & Ela:İkiz oldukları için hep yan yanalar iyi birilerine benziyorlar pek tanımıyorum yeni geldikleri için güzel kızlar.
Erkekler:Söyliyecek bir şeyim yok hiç birini sevmiyorum.
İşte günüm böyle kişilerle geçiyor siz düşünün bir de halimi.

1 yorum: