28 Aralık 2014 Pazar

Sen kimsin de bana salak diyon?

Sonunda hafta sonu gelmişti okuldan çıktım eve gittim en yakın arkadaşlarımdan biri olan Esma beni evine çağırdı gittim, zaten aynı apartmanda oturuyoruz annesiyle babası bir yere gidecekti gittiler evde yalnız başımıza kaldık. Konuşuyorduk sohbet muhabbet birden ona geldi yani öküze seviyorsan söyle dedi Esma çok uzadı bu artık dedi bende bir tane mesaj buldum onuda, yazdım öküze facebooktan ama bir türlü gönderemiyordum kalbim güm güm atıyordu napıcaktım ben derken yanlışlıkla gönderdim. Ah napıcaktım, ben bitmiştim ölmüştüm bence dalga konusu olmuştum artık.

Haftalarca bekledim facebook a girmedi ama sonunda girdi gördü ama cevap yazmadı  ben deliriyordum bir yandanda çocukluk arkadaşımı kaybediyordum. Tam cevap beklerken ki hafta kuzenim geldi biz dışarı çıktık o da dışarıda oturuyordu ama yanıma gelemiyordu bana bakıp duruyordu bense heyecanla bana güzel bir söz demesini bekliyordum artık eve girelim dedi kuzenim eve giriyorduk. Tam o sırada Esma çıktı ''Sana bir şey  diyeceğim ama üzülmek yok dedi.''Ben ''Hemen söyle Esma'' dedim. Esma, öküze ''Naber naptın hiç facebook a giriyon mu napıyon'' diye
sormuş bizim öküz ''Bizim Büşra bana salak salak şeyler yazmış'' demiş gerisini anlamadım bile o laftan sonra.Hiç üzülmemiş gibi mutluymuş gibi davrandım bilmiyorlardıki içim kan ağlıyodu.

Arık onuda nefret ettiğim insanlar grubuna koymuştum en nefret ettiğim kişiydi gözümde o kimmişte bana salak diyor ya.Esma'ya ben yıkılmam yıkarım dedim ve eve geldim. Kuzenim kendi evine gitti o hafta hiç bir şey anlamıyordum dersten ve hayattan salı günü okuldan geliyordum bir baktım kaldırımda oturuyordu. Ben ona bakmıyordum o bana bakıyordu ve gülüyordu ben hızlıca eve girdim. Hemen üstümü  değiştirip saçımı başımı yapıp. Emine teyzeye gittim belki o da oraya gelir de bende ona laf sokarım diye Emine teyzelere giderken yanından hızlıcana hava atarak geçtim ona bir şey olmasada  ben rahatlamıştım.

3 yorum: