25 Ekim 2014 Cumartesi

Sonunda sevmeyi öğrendim

Senin hayatım da olduğunu yeni fark ettim ama iykide farket mişim ya ben nasıl seni sevmiyormuşum şimdiye kadar nasıl fark etmedim ya anlıyamıyorum birde çoçukluk arkadaşı olucaz. Ben aylardır boşu yerine başka bir salağın peşinde koşuyormuşum.Seni nasıl fark etmedim bilmiyorum.

Sevginin nasıl bir şey olduğunu öğrendim seni severek şu an içim çok yanıyor sanki kankaymış gibi sevdiğim kişiye mesaj gönderiyorum. Ama söylemeye çekiniyorum ya arkadaşlığımız bozulur sa diye en iyisi sesiz kalmak artık.Gözümün içine bakarken güldüğün de çok mutlu oluyorum ya, anlatamam.

O gülüşün benim için bir ömre bedel oldu artık . Hep bana öyle gül istiyorum, yani dünyam dursun dünkü gibi sana gönülden bakıyım istiyorum.Gülüşünle sakın kandırma beni ne olursa olsun.Sende diğerleri gibi oyuncu olma, tek isteğim gerçekci ol ve bana her zaman gerçekleri söyle ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder